2010-03-12
 09:48:32

Fredag

Hade riktigt roligt igår i huvudstaden :) Gick först på vildmarksmässan och båtmässan, efter de så var vi på studiebesök på sturekompaniet, där fick vi se alla olika barer och dansgolv, veta hur mkt de dyraste champagnena kostade, hur mkt folk spenderar varje kväll där och mkt mer :) Väldigt intressant faktiskt! Sen blev de en shoppingrunda. Köpte bara en handväska, är stolt över mig själv som kunde hålla i plånboken, haha! Måste ju spara pengar till kryssningen nästa helg.. Kl 19 gick vi på teater på dramaten, den va väl sådär.. :P

Eftersom vi kom hem så sent igår så fick vi komp på förmiddan, så börjar inte förns 12.25. Ska ta bilen till skolan idag eftersom både mamma och pappa är ledig idag och då behöver inte dom ha någon av bilarna. Jag och brorsan slutar samma tid idag med så då kan ju båda komma hem lite tidigare :) Ikväll ska jag vara med Jimmy iaf, saknar han så mkt! <3 

Nu måste jag plugga tyvärr :/ Har inte gjort klart psygologin än :S Sista inlämningsdagen idag så jag måste ta tag i de nu!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: